Vi holder sommerferielukket i uge 29, uge 30 & uge 31. Alle bestillinger modtaget i denne periode vil først blive afhentet i uge 32.


Ofte stille spørgsmål

Wash n´ Dry,dk er den simpleste måde at få sit tøj renset og vasket på. Med få klik fra din PC eller via vores app, kan du bestille afhentning af dit rense-/vasketøj på hele Sjælland. Vi vil i fremtiden udvide til hele landet
Det tager nogle få sekunder at bestille afhentning af rense-/vasketøj med Wash n’ Dry. Du skal første gang oprette din gratis profil og derefter kan der bestilles direkte på vores hjemmeside eller via vores app. Når du har oprettet din profil, skal du blot vælge afhentning og leveringstidspunktet.
Vores udkørselstidspunkter er følgende.
Hverdage fra kl. 10-14 & fra 17-22
Lørdag fra kl. 10-17
For at bestille skal du have en e-mail,, en fysisk adresse og et kreditkort. Der kan ikke bestilles pr. telefon som privatkunde.
Har du problemer med at bestille, kan du ringe til vores support på tlf. 81 74 18 72 (alle hverdage fra kl. 10-16) eller skrive til os på info@washndry.dk
Når du har bestilt, vil der blive genereret en automatisk e-mail til din mailadresse, som er en ordrebekræftelse. Du bedes venligst udskrive denne og lægge ved tøjet, således at vi ved, hvem ejeren af tøjet er. Har du ikke en printer tilgængelig, bedes du skrive i kommentarfeltet eller oplyse vores chauffør, så vil han manuelt skrive en seddel ved afhentningen
Nej ikke nødvendigvis. Du kan skrive en besked i kommentarfeltet, at tøjet er enten lagt i carporten, udhus, skur eller et andet sted. Så vil chaufføren afhente tøjet selv. Ligeledes kan der også skrives om man ønsker tøjet leveret på samme sted. Dog er det på eget ansvar. Der skal også være mulighed for at komme til det sted uden brug af nøgler eller andet, som gør det problematisk for chaufføren at komme frem. Forgæves kørsel koster 99 kr.
HVAD GØR JEG, HVIS JEG BLIVER FORHINDRET I AT VÆRE TILSTEDE VED AFHENTNING/LEVERING?
Du kan give os besked på mailadressen info@washndry.dk senest 8 timer før din afhentning eller leveringsinterval starter. Så vil din ordre blive annulleret eller ændret. Det koster ikke noget. Besked modtaget senere vil medføre en opkrævning på 99 kr.
Du kan selv ændre afhentnings-/leveringstidspunktet senest 8 timer før afhentnings- eller leveringsintervallet starter under din ”profil”. Herunder skal du gå ind under din ”ordrehistorik” og klike på ”igangværende ordre”, som du ønsker at ændre.
Du kan selv ændre afhentnings-/leveringstidspunktet senest 8 timer før afhentnings- eller leveringsintervallet starter under din ”profil”. Herunder skal du gå ind under din ”ordrehistorik” og klike på ”igangværende ordre”, som du ønsker at ændre.
Nej, der kan ikke afleveres eller afhentes tøj selv.
Er der et eller andet, som får chauffør skal være opmærksom på, såsom ”ringeklokke der ikke virker i opgangsdøren” eller ”aflever tøjet til naboen” eller ”ring til mig, når I er der”, skal det stå i kommentarfeltet ved bestillingen.
Kørselsgebyret er afhængigt af, hvilket postnummer du bor i. Dette vil du kunne se i bestillings-flowet. For de fleste postnumre pålægges et kørselsgebyr på 25 kr. for afhentning eller levering. De øvrige postnumre pålægges et gebyr på 69 kr. for afhentning eller levering.
Vores priser på langt de fleste produkter er billigere end konkurrenternes. Vores kunder spørger, om vi også kan levere kvaliteten. Og jo det kan vi. Når vi har de bedste priser på langt de fleste produkter på markedet, er det fordi, vi har en meget stor volumen af tøj hver uge og det hele samles et sted. Vi har egenproduktion og skal ikke sende tøj ud til andre renserier eller eksterne leverandører. Derfor kan vi holde vores udgifter nede og skal ikke igennem et mellemled. Dette kommer til gavn for vores kunder, som kan nyde vores bedste priser på langt de fleste rense-/vaske produkter.
Når der laves en aftale med den virksomhed, hvor du arbejder, at vi kommer 2 gange om ugen og afhenter-/leverer tøj til firmaadressen, så er der mange kollegaer, som kan få gavn af ordningen. De skal ikke tænke på, hvornår de skal være hjemme og hvornår chaufføren kommer. De skal blot tage deres rense-/vasketøj med på arbejde, som både vil blive afhentet derfra og leveret tilbage igen samme sted. Altså ingen stress for dig overhovedet. Når der er aftalt denne ordning og der er flere kollegaer, der bestiller rens-/vask af tøj fra samme virksomhed, tilbyder vi helt GRATIS at afhente/udbringe tøj til adressen.
Du kan skrive en mail til os på info@washndry.dk omkring det produkt, som du ikke finder på vores prisliste. Så kan vi oplyse dig nærmere omkring, hvordan vi håndterer det.
Nej det skal du ikke. Vores erfarne personale sørger for, at dit tøj bliver sorteret.
Det kan vi ikke garantere dig. Vi gør alt hvad vi kan, men kan ikke sikre, at alle pletter bliver fjernet. Der er rigtig mange typer pletter, som i nogle tilfælde kræver en ekstra indsats og kemikalier, som kan være stærke og tøjet derfor kan være sårbart over dette.
Vores maskiner er de mest miljøvenlige kulbrinte maskiner, som til tider godt kan have svært ved fjerne alle pletter. De gamle rensemaskiner med perchlor, som var mere effektive ift. pletbehandling, var dog meget mere miljøskadelige og skadelige for dig selv. Derfor bruges de ikke mere i de nyere renserier.
Er der påsat en mærke, så er det for at gøre dig opmærksom på, at vi har set pletten og denne er forsøgt at blive fjernet mere end en gang, men det er ikke lykkedes os at fjerne denne plet.
Hvis der er tale om en firmaordning, hotel, B&B eller andet erhvervsaftale, så kan du altid sende en mail til info@washndry.dk eller ringe på 81 74 18 72 og vi finder en fordelagtig løsning til jeres virksomhed
Ja det gør vi. Send en mail til info@washndry.dk eller ring til os på tlf. 81 74 18 72 og en af vores sælgere vil informere jer om mulighederne.
Ja det kan vi godt. Din arbejdsplads skal kun stille et lille rum til rådighed for dig og dine kollegaer. Tal evt. med din HR-afdeling eller receptionisten. Dernæst opretter vi virksomhedsadressen som leverings-/afhentningsadresse, så du blot kan tage dit rense-/vasketøj med på arbejde. Derefter lægger du tøjet i den opstillede kurv fra os, hvor chaufføren vil afhente dit tøj fra. Ligeledes på aftalte bestemte dage, vil chaufføren helt automatisk komme tilbage med dit tøj og hænge på det opstillet stativ i det rum, hvor tøjet blev hentet fra. Fordelen yderligere er, at det er helt GRATIS for dig og dine kollegaer, at få afhentet og bragt tøj ud til firmaadressen.